ייעוץ חינם בנושא בניית אתרים
וחנות וירטואלית 
מלאו טופס זה ונשוב בהקדם  

התחברות למנהלים



לשאלות ופרטים נוספים התקשרו - 077-2011036  או  052-6221962

דף הבית >> מהי מערכת Easysite

Easysite - הינה מערכת לבניית אתרי אינטרנט באופן עצמאי המאפשרת לכל אחד לבנות אתר אינטרנט מרשים ומיקצועי.

רשת האינטרנט מתפתחת בתאוצה מתמדת. מדי יום מתרחבת הרשת ונוספים אליה אתרים חדשים. ההשתלבות ברשת מצריכה פיתוח אתר אינטרנט ואילו ההתקדמות ברשת, תלויה בפיתוח אתר איכותי.

בעזרת Easysite - מערכת לבניית אתרים עצמאית באינטרנט, פיתוח אתר אינטרנט איכותי מעולם לא היה כל כך מהיר, נגיש וזול.

מערכת Easysite פותחה במטרה לאפשר לכל אדם פרטי ולכל עסק לבנות בעצמו אתר אינטרנט דינאמי ואיכותי, העונה על צרכיו ומותאם לטעמו, ללא כל צורך בידע או נסיון כלשהם.

פיתוח וניהול האתר נעשה באופן מקוון (Online) ובאמצעות גישה למערכת ניהול פשוטה, ידידותית ונוחה לשימוש. באפשרותכם לעדכן את האתר בתוכן המעודכן ביותר ולערוך בו כל שינוי, בכל עת ומכל מקום בעולם הנגיש לאינטרנט.

תוכלו להציג באתר כל תוכן או תמונות שברשותכם או שעיצבתם בעצמכם, להשתמש באנימציות פלאש, ולהוסיף רכיבים נוספים לאתר שלכם כגון: סקרים, הודעות נעות, ניהול חברים באתר, אלבום תמונות, ניהול אירועים, פורומים, מערכות תפוצה ועוד.....

המערכת מאפשרת בחירה ממעל 150 תבניות עיצוב מוכנות עבור האתר שלכם, המראה שלו והתכנים שבו. באפשרותכם ליצור ולעצב כל עמוד מכל סוג ובעל כל תוכן.

להלן חלק מהאפשרויות אשר ניתן לבנות באמצעות המערכת Easysite.

אתר תדמיתי
אתר תדמיתי נועד להסביר ולספק מידע לגבי שרות או מוצרים של החברה ולהציג מידע כמו פרופיל החברה, רשימת מוצרים, אמצעי קשר, מפה, טפסים, ועוד....

אתר מכירתי - אתר המציג ומוכר מוצרים (חנות וירטואלית).
בעזרת מערכת Easysite ניתן לבנות חנות וירטואלית, להציג ולמכור באמצעותה מוצרים אשר החברה חושבת שניתן למכור באמצעות האינטרנט ולמעשה חנות כזאת היא בעצם כמו סניף נוסף של העסק אשר פתוח 24 שעות ביממה. באמצעות המערכת ניתן לפתוח קטגוריות ראשיות, קטגוריות משניות, ודפי מוצרים, בכל דף מוצר ניתן להוסיף פרטים רבים כגון: שם פריט, תיאור הפריט, מחיר מחירון, מחיר מבצע, עלויות משלוח, תמונות של המוצר, ואפשרויות נוספות, החנות מאפשרת לגולשים המבקרים בחנות לרכוש את המוצרים דרך האתר. ניתן לבחור בין הזמנה טלפונית או הזמנה מאובטחת דרך האתר באמצעות טופס מאובטח ב SSL.

אתר קטלוג - אתר המציג מוצרים.
בעזרת מערכת Easysite ניתן לבנות קטלוג מוצרים אשר יהיה זמין ללקוחות החברה 24 שעות ביממה, הקטלוג למעשה נראה כמו החנות המקוונת רק ללא מחירים, בכל רגע ניתן בלחיצת כפתור אחת להפוך את הקטלוג לחנות וירטואלית, מה שצריך לעשות זה רק להוסיף את המחירים של המוצרים.


אתר גלריה / אלבום תמונות
במערכת Easysite ישנה אפשרות לבניית אלבומי תמונות וציורים ,אמנים וגלריות יכולים להשתמש במערכת בכדי להציג ואף למכור את עבודותיהם.

אתר קהילתי
באמצעות מערכת Easysite ניתן לבנות אתר קהילתי אשר מאגד בתוכו קבוצה מסויימת של אנשים אשר יש להן תחום עניין משותף, כמו כן ניתן לסגור את הגישה לאתר לגולשים רגילים ולאפשר כניסה רק לחברים.

אתר פורום בנושא מסוים
ישנם אתרים שבנויים סביב נושא מסוים אשר מעניין אנשים רבים, באמצעות מערכת Easysite ניתן לבנות אתר פורום אשר באמצעותו ניתן לנהל דיון ולענות על שאלות הגולשים תוך שימוש בכלים של הפורום. אתרים מסוג זה לרוב מציגים את הנושא מכיוונים שונים ומקשרים את הגולשים לאתרים אחרים המספקים מידע נוסף בתחום.





 

   
 Easysite 2005 איזי סייט מערכת לבניית אתרים באופן עצמאי -  © כל הזכויות שמורות 
 אין להעתיק או להשתמש בתוכן אשר קיים באתר ללא רשות בעלי האתר

 
  תנאי שימוש  | הוספה למועדפים  |  הפוך לעמוד הבית
 
 אודות מערכת לבניית אתרים  בניית אתרים בניית אתר קטלוג מוצרים  פתח אתר לניסיון בניית אתר לטלפון סלולרי
 תנאי שימוש  בניית אתר בעצמך קידום ופרסום אתרים  פתח חנות לניסיון אתרים לטלפון סלולרי לדוגמא
   בניית חנות וירטואלית מחירים וחבילות  30 ימי ניסיון מחירון בניית אתר לסלולרי
   בניית אתר קטלוג מוצרים שאלות ותשובות  מפרט המערכת פתח אתר לנייד לניסיון בחינם
 קטלוג דיגיטלי מפת האתר התחברות לשרת דואר  בניית אתר פורטל מפרט בניית אתר לנייד